måndag 6 februari 2012

Thekakor



Godaste Thekakorna jag vet! Receptet har jag fått från min vän Kriztin!

Hej vänner!

I helgen passade jag på att baka lite matbröd, då Hugo hade en kompis här hela dagen & August roades av sin pappa.
De här Thekakorna är bland de godaste jag vet, och väldigt enkla att göra då man i stort sett bara kokar en gröt & sedan klickar ut dem på en plåt.

Vad har ni för favoritbröd? Dela gärna med er av era goda recept.
Dock ska de inte vara för komplicerade, då jag egentligen är urkass på att baka...

Jag är så glad förresten, min man har lovat att göra en tavla åt mig. Som jag har tjatat om denna tavla & trånat, men nu äntligen ska det bli av.
Lovar att visa den när den är klar!

I morgon ska jag visa er mitt fina skåp, som säkert många av er sett förut, men nu har det fått flytta...

Kramar

2 kommentarer:

Vita Novum sa...

Hej vännen! Jag har slutat köpa bröd jag, nu bakar jag bara. Blir så mycket godare! De där thekakorna såg goda ut, kan man möjligtvis få receptet? Jag gillar också när de är lätta att göra. :)

Kramar i massor!

Lovilin sa...

Hej!
Såg goda ut, kan du inte lägga ut receptet?
Ert badrum såg förresten jättefint ut! Här har vi precis börjat fuktspärra badrummet på övervåningen så vi är äntligen igång. Ska bli så skönt när det är klart.

Kram
Linda